Kaip įveikti širdies sveikatos nerimą,


Naujienos apie sveikatą

Ramune Mazaliauskiene Jeigu vargina nerimas Vis daugiau žmonių skundžiasi išgyvenantys nuolatinį nerimą — dėl sveikatos, kylančių problemų šeimoje, darbe, galvodami, kas jų laukia ateityje ir pan. Nerimas yra viena iš labiausiai žmones varginančių emocijų. Nuo nerimo sutrikimų kenčia ~ procentų pasaulio gyventojų.

šarminis vanduo ir hipertenzija

Tokia statistika verčia stabtelti ir gerai pamąstyti, ar jus varginantis nerimas nėra peržengęs leistinų ribų. Normalu, kad laikas nuo laiko dėl įvairių gyvenimo įvykių išgyvenate nerimą. Nerimas yra natūralus, instinktyvus organizmo atsakas į išorinę grėsmę.

Žmogui išsigandus automatiškai išsiskiria adrenalinas, pradeda smarkiau plakti širdis, padažnėja kvėpavimas, padidėja kraujo spaudimas, dėl to daugiau kraujo patenka į raumenis ir jie paruošiami veikti.

Nuorodos kopijavimas

Gyvūnams, taip pat ir žmonėms, ši organizmo savybė padeda išgyventi pavojingose situacijose, nes tokie cheminiai ir fiziologiniai pokyčiai organizme suteikia papildomos jėgos arba pabėgti, arba pasilikti ir kovoti su grėsme. Be to, ši organizmo savybė pagerina dėmesio koncentraciją, atmintį, loginį mąstymą ir padeda mums įveikti kasdieninius gyvenimo iššūkius — susikaupti egzaminui, išspręsti kasdienines problemas, pasiekti pergalę sporte, apginti savo nuomonę įvykus konfliktui ir pan.

normalus kraujo spaudimas

Taigi trumpalaikis nerimas žmogui nėra pavojingas. Priešingai — reikalingas ir naudingas. Deja, šiandien žmonės dažnai skundžiasi išgyvenantys nerimą beveik visą laiką arba didesnę laiko dalį — slegia atsakomybė šeimoje ir darbe, nerimą kelia kasdieniniai rūpesčiai, įtampa kaip įveikti širdies sveikatos nerimą ir, atrodo, niekas nesikeičia. Tokia pastovi psichinė įtampa pasireiškia nuolatiniu susirūpinimu, nuogąstavimu, kaip įveikti širdies sveikatos nerimą dėl dalykų, kurie dažnai yra mažai tikėtini.

Komentarai

Pavyzdžiui, žmogus pradeda  nerimauti, kad patirs nesėkmę, nieko nesugebės gyvenime pasiekti, sulauks kitų ashwagandha širdies sveikata kritikos ir pašaipų, praras darbą. Kitas susikoncentruoja ties fiziologiniais organizmo pojūčiais ir galvoja, kad be visų rūpesčių, užklupo dar ir sunki liga.

Kilus konfliktui šeimoje išsigąstama, kad gali grėsti skyrybos ir pan. Kitaip sakant, tokio ilgalaikio nerimo šaltinis dažnai glūdi žmogaus mintyse, o ne realioje tikrovėje.

Seminaras apie nerimą ir panikos atakas

Kaip galite padėti sau Emocinė savijauta priklauso nuo paties žmogaus. Svarbu tą žinoti ir tuo tvirtai tikėti.

Perdėta baimė dėl sveikatos gali tapti liga Gintarė Kaminskienė Sergu širdies ir kraujagyslių liga. Pastaruoju metu vis kankina nepaaiškinamas nerimas, atrodo tarsi duria širdį.

Suvaldyti nerimą — tai prisiimti atsakomybę už savo mintis, emocijas, planus, aplinką ir problemų sprendimo būdus. Jei gyvenimą įsivaizduosime kaip laivą, tai kiekvienas esame savo gyvenimo kapitonai.

fizinis aktyvumas su hipertenzija 2 laipsniai

Tvirtai laikyti vairą — tai eiti per gyvenimą su pasitikėjimu ir dvasine ramybe. Pastebėję savyje nerimą, galite patys išmėginti specialistų siūlomas nesudėtingas, lengvai įgyvendinamas strategijas: Išsiaiškinkite, kas jums kelia nerimą — atsisėskite ramioje vietoje ir surašykite visus nerimo šaltinius.

Darykite tai kuo konkrečiau. Darbe — baimė būti atleistam, pasisakyti prieš auditoriją, nesėkmės ar statuso praradimo baimė ir pan. Šeimoje taip pat galime jausti nerimą — dėl konfliktų su šeimos nariais, skyrybų.

  1. Barsuko riebalai ir hipertenzija
  2. Minėti simptomai atsiranda staiga ir intensyvumo viršūnę pasiekia per 10 min.
  3. Pastaruoju metu vis kankina nepaaiškinamas nerimasatrodo tarsi duria širdį.

Socialiniuose santykiuose nerimas jaučiamas dėl baimės būti atstumtiems, nepatikti, padaryti blogą įspūdį. Dar kiti nerimauja nujausdami galimai įvyksiančias nelaimes ir pan. Laikui bėgant tai padės suprasti pagrindinius jūsų nerimo šaltinius.

Komentuoti:

Užfiksuokite savo emocijas ir elgesį — rašydami situacijas, šalia pažymėkite, kaip tuo metu jautėtės ir kaip elgėtės. Įvertinkite nerimą skalėje nuo 0 iki Galite taip pat jausti pyktį, baimę, liūdesį, nusivylimą. Toje pačioje situacijoje skirtingi žmonės gali pasijusti skirtingai. Pavyzdžiui, kilus konfliktui šeimoje, vienas supyksta, kitas — nuliūsta. Taip yra todėl, kad kiekvieno galvoje sukasi skirtingos mintys.

Bet reikėtų suprasti, kad tie simptomai ir pojūčiai tikri. Kilikevičienė sako, kad gydytojai nemėgsta šios ligos, o nerimo sutrikimus gydyti sudėtinga, nes psichologinis pagrindas būna labai neaiškus.

Dėl skirtingų minčių skiriasi ir žmonių elgesys  — vienas trenkia durimis ir išeina, kitas — tyliai verkia. Be to, ir tas pats žmogus gali jausti dvi ar net tris emocijas vienu metu. Kitaip sakant, ne situacija mums kelia nerimą, o mūsų mintys apie situaciją. Dažnai mintys būna labai greitos ir nepastebimos, todėl norėdami jas užfiksuoti, paklauskite savęs: Ką galvoju?