Naujos širdies sveikatos gairės vyrams


Nutarėte pradėti sportuoti – darykite tai nerizikuodami savo sveikata

Kaip atitolinti diagnozę, kuri nusineša kas antrą lietuvį   64 — Gydytojai akcentuoja, kad žmogus turi judėti, būti fiziškai aktyvus. Koks sportinis krūvis yra sveikas ir koks ne, kokių klaidų daro žmonės rinkdamiesi sporto rūšį? Fizinis aktyvumas — protingas, reguliarus, parinktas, taisyklingas — gali sumažinti mirčių nuo širdies ir kraujagyslių ligų 20—30 proc. Judėti, sportuoti, būti buitiškai fiziškai aktyvūs mes privalome visi, nepriklausomai nuo amžiaus ir lyties.

naujos širdies sveikatos gairės vyrams

Fizinis aktyvumas turėtų būti parinktas pagal tai, ar serga žmogus širdies ir kraujagyslių liga, ar dar neserga. Pagal tai, koks yra jo fizinis pasirengimas, pagal rizikos veiksnius, kurių jis turi arba ne. Europos kardiologų draugijos gairės, skirtos širdies ir kraujagyslių ligų prevencijai, sako, kad mes visi turėtume būti fiziškai aktyvūs, ir rekomenduoja 2,5—5 val. Bet jokiu būdu viso šio laiko negalima sudėti į vieną dieną. Jis turi būti paskirstytas per visą savaitę — rekomenduojama ne mažiau kaip 3—4 kartus per savaitę, o pageidautina kasdien.

Netgi rekomenduojama po 10—15 min. Nebūtina sportuoti sporto salėje arba kokiame nors klube — reikiamas fizinio aktyvumo valandas leidžiama surinkti ir buitiškai.

Žinokite savo numerius

Dabar skatinama vaikščioti, dažniau lipti laiptais, sparčiai dirbti namų ruošos darbus, dirbti sode, darže ir t. Jei patinka, be abejo, galima rinktis ir tikrąsias sporto šakas, bet pageidautina, kad tai būtų judėjimas, geriausia — gryname ore.

Vyresnio amžiaus žmonės, senjorai, žmonės, kurie niekada nėra rimtai sportavę, gyveno labai sėsliai, mažai judėjo ir staiga nutarė pradėti, taip pat turėtų būti atsargesni.

Spausdinti Asociatyvi nuotr. Jei esate vedęs, jūsų galimybės įveikti širdies ligas yra kur kas didesnės nei vienišiaus. Tokia išvada peršasi susipažinus su kardiologų pateikiamais duomenimis. Kardiologai skambina pavojaus varpais: širdies ir kraujagyslių ligos diagnozuojamos vis jaunesniems žmonėms.

Niekada nesportavusiems žmonėms pradėti reikia nuo labai mažų krūvių ir labai palaipsniui juos didinti. Rizikos grupėms dar priklauso žmonės, kurie turi didelę kūno masę ar kitų rizikos veiksnių tokių kaip cukrinis diabetas, didelė cholesterolio ar gliukozės koncentracija kraujyjedaug rūkantys, vartojantys daug kavos, kas padidina širdies susitraukimų dažnį.

Trumpai apie širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos programą

Taip pat žmonės, kurie nesaikingai vartoja alkoholį. Mes dažnai kalbama apie padidėjusį kraujospūdį, bet užmirštame priminti, kad žmogus turėtų žinoti ir širdies susitraukimų dažnį, nes yra žmonių, kurių dažnis padidėjęs, o sportuojant jis didėja dar labiau.

naujos širdies sveikatos gairės vyrams

Fiziniai krūviai turėtų būti atidėti ir dėl gyvenimiškų situacijų, pavyzdžiui, virusinės ligos, peršalimo, slogos, gripo, padidėjusios temperatūros, viduriavimo arba gausesnio prakaitavimo. Pavojinga sportuoti, kai aplinkos temperatūra labai didelė, tarkim, 25—30 °C ir daugiau. Pabuvus karštoje pirtyje, kai širdies susitraukimų dažnis padidėja labai smarkiai, irgi reikia būti labai atsargiems, nepulti užsiimti intensyvia veikla.

Pavojinga, jei tarp artimų giminių yra buvę ankstyvų staigių mirčių, ankstyvų infarktų, insultų. Tokio amžiaus sulaukę vyrai jau patenka į didesnės rizikos grupes susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis.

Moterys jomis pradeda sirgti vėliau, maždaug 50 metų arba po menopauzės, nes moteris iki menopauzės saugo estrogenai — moteriški hormonai. Tačiau jei yra daug rizikos veiksnių vienu metu, amžius yra ne riba — suserga ir daug jaunesnės moterys. Antai Amerikos mokslininkai apie bėgimą yra atlikę įdomių tyrimų.

naujos širdies sveikatos gairės vyrams

Jie teigia, kad sveikatai pavojaus nėra, jei žmogus nubėga ne daugiau kaip 32 km per savaitę, 1 km nubėga ne greičiau nei per 10 min. Jei nesilaikoma šių rekomendacijų, širdį gali ištikti rimtas pavojus.

Širdies ligomis serga vis jaunesni: sveikatą gali išsaugoti žmonos? | taf.lt

Tame pačiame moksliniame tyrime teigiama, kad širdžiai nekenkia ir netgi ją teigiamai veikia pasivaikščiojimas, greitasis ėjimas, šiaurietiškas ėjimas, plaukimas, lėtas pasivažinėjimas dviračiu. Naujos širdies sveikatos gairės vyrams rekomendacijų turite jūs? Pastebėta, kad labai retai sportuojantys ir užsiimantys fizine veikla retai, tačiau dideliais krūviais žmonės patenka į didelės rizikos grupę, t.

Daugumą savaitės dienų tai turi būti ne ilgas sportavimas, o 30—45 min. Rinktis žmogus turi tai, kas jam patinka. Kardiologai mažiau rekomenduoja statines anaerobines sporto rūšis, svorių kilnojimą. Geriausia yra greitas ėjimas, lengvas bėgimas, važiavimas dviračiu, slidės, labai gerai, baseinas, gali būti krepšinis, rankinis, t.

Dar kartą noriu paminėti, kad priskaičiuojama bet kokia buitinė fizinė veikla.

Не понимаю,-- бросил Олвин, забыв в эти мгновения, что робот способен действовать только по прямому указанию к отвечать только строго в рамках заданного ему вопроса. Он быстро поправился: -- Чем закрыты. -- Мне неизвестно.

Todėl patariama automobilį statyti toliau nuo darbovietės, paeiti pėstute greitu žingsniu. Jei darbas nėra labai toli — eiti pėsčiomis. Galima į darbą važiuoti dviračiu, mažiau naudotis liftu.

naujos širdies sveikatos gairės vyrams

Į parduotuvę eiti pėstute, o vaistams nuo hipertenzijos širdžiai važiuoti automobiliu. Galų gale pavaikščioti ir pabėgioti su šuniuku. Taip mes surinksime reikiamą valandų skaičių.

Širdies ligomis serga vis jaunesni: sveikatą gali išsaugoti žmonos?

Širdis tiesiog gali neatlaikyti. Niekad nesportavusiam žmogui nubėgti 5 km gali baigtis tragiškai. Be jokios abejonės, rizika didėja su amžiumi, su turimų rizikos veiksnių skaičiumi. Jei žmogus vyresnis, turi padidėjusį kraujospūdį, padidėjusį širdies susitraukimų dažnį, didesnę kūno masę, rūko, cholesterolio, cukraus kraujyje per daug, nesaikingai vartoja alkoholį, geria labai daug kavos, tokie momentiniai didžiuliai fiziniai krūviai yra itin rizikingi.

Valstybinė ligonių kasa - Širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos programa

Nesinori gąsdinti, nes fizinis aktyvumas būtinas ir rekomenduotinas, bet noriu priminti, kad širdis labai didelių retų fizinių krūvių nemėgsta. Pasitaiko atvejų, kai labai didelio fizinio krūvio metu sutrinka ritmas, per daug padidėja kraujospūdis ir kartais netgi įvyksta klinikinė mirtis.

naujos širdies sveikatos gairės vyrams

Žinoma, taip dažniausiai būna tuomet, kai jau yra problema, apie kurią žmogus galbūt nežinojo. Tarkim, širdį maitinančioje kraujagyslėje yra nebylus susiaurėjimas susiaurėjimų dažnis didėja su amžiumi.

Pasirinkite tinklalapis Žinokite savo numerius Dauguma amerikiečių nesupranta, sveikatos priežiūrą. Štai ką jums reikia padaryti, įsitikinkite, kad nesate vienas iš jų. Štai išvada iš Amerikos širdies asociacija tyrimas išleistas birželio Tai rodo, dauguma amerikiečių nežinau ką blogai kraujospūdis numeriai, diabeto priežastys, o kai nesuprato pagrindinio sveikatos testo rezultatus. Kaip tautos, Mūsų ribotas sveikatos raštingumas neleidžia nustatyti simptomus ir įspėjamieji ženklai širdies ir kraujagyslių ligų, taip pat gydymo ir gyvenimo būdo veiksmus, reikalingus jo išvengti. Kaip širdies sveikatos specialistas, jis mato painiava pacientai turi su sveikatos informacijos.

Tas susiaurėjimas, kai žmogus gyvena įprastinį gyvenimą, nieko blogo nedaro, bet, pasirinkus neadekvačiai didelį fizinį krūvį, jis gali tapti rizikingas ir pavojingas.

Dar didina riziką patirti širdies ritmo sutrikimai, kalio koncentracijos sumažėjimas. Kalis širdžiai yra būtinas, jo dažnai netenkama, naujos širdies sveikatos gairės vyrams gausiai prakaituojama, viduriuojant, geriant labai daug kavos, išprakaitavus karštoje pirtyje arba turėjus temperatūros.

Beje, kai kuriems žmonėms kalio apskritai trūksta, tik dažniausiai jie to nežino.

Nutarėte pradėti sportuoti – darykite tai nerizikuodami savo sveikata - DELFI Sveikata

Mes, medikai, norime pasakyti — jei žmogus yra jaunas, visiškai sveikas, reguliariai sportuoja, neturi rizikos veiksnių, jam galbūt tas momentinis ir didesnis fizinis krūvis rizikos nepadidins. Bet tie žmonės, kurie didžiąją dalį laisvalaikio sėdi prie televizoriaus ir nejuda, turi daug rizikos veiksnių, nežino nei kraujospūdžio, nei kraujo rodmenų, nei širdies susitraukimų dažnio, naujos širdies sveikatos gairės vyrams.

Patarimas labai paprastas — jei nutarėte pagaliau sportuoti ir nesate anksčiau reguliariai sportavę, pradėkite nuo mažų reguliarių krūvių, laipsniškai juos didinkite ir nerizikuokite, nepulkite į kraštutinumus, nekankinkite širdies ir viso organizmo neadekvačiai didžiuliais pavieniais fiziniais krūviais. Be to, mažėja visų kitų rizikos veiksnių įtaka organizmui, t. Taip pat reguliuojamas kraujospūdis, treniruojamas širdies raumuo ir visi skersaruožiai raumenys. Klausk psichoterapeuto Į klausimus atsakys psichoterapeutė Aistė Jasaitytė - Čeburiak.

naujos širdies sveikatos gairės vyrams

Atsakymų ieškokite Delfi Plius. Nuorodos kopijavimas Nutarėte pradėti sportuoti — darykite tai nerizikuodami savo sveikata Nuoroda nukopijuota.