Sočiųjų riebalų širdies sveikata. Populiariausi


  • Slėgis 2 hipertenzijos stadijoje
  • Ieško hipertenzijos priežasties
  • Tyrimų, besiaiškinančių, ar tikrai sotieji riebalai tokie kenksmingi, vis daugėja.
  • Infarktas lėkštėje? Tiesa apie sočiuosius riebalus :: Žmogus ir medicina :: taf.lt

Pratimas cholesterolis Sveika mityba yra puikus pirmasis žingsnis į sveiką širdį. Kartu su kieto mankštos programą, tai gali užtrukti ilgą kelią link gyvenimo ilgio, sveiki ir produktyvūs gyvenimas.

  • Kokia pagalba turėtų būti teikiama sergant hipertenzija
  • Eilėraščiai apie hipertenziją
  • Infarktas lėkštėje?
  • Naujas tyrimas: dar kartą apie riebalus ir širdies ligas - DELFI Sveikata

Numeris vienas rūpestis dėl dietos yra jūsų cholesterolio lygis. Iš maisto rūšys valgote, ypatingai, suma ir tipų riebalų, gali padaryti didelį skirtumą savo sveikatai.

Kuo riebalai yra naudingi sveikatai ir organizmui?

Stebėtinai, cholesterolio maiste nėra didžiausias veiksnys, cholesterolio kiekis kraujyje srautas. Šis atskyrimas priklauso sočiųjų riebalų.

sočiųjų riebalų širdies sveikata

Sotieji riebalai yra tie, kurie randami riebi mėsa, nenugriebto pieno, sviestas, kremas, Sočiųjų riebalų širdies sveikata ir sūrio pavadinimas kelias. Nors tai nėra realu užduoti jums išvengti šių iš viso, tai geriausia juos naudoti tiek mažai, kaip įmanoma. Lygiai taip pat buvo su cholesterolio, ne visos naujienos apie riebalų yra blogai.

Infarktas lėkštėje? Tiesa apie sočiuosius riebalus

Nesotieji riebalai dažniausiai būna iš kepimo aliejaus forma ir paprastai gali pakeisti sviestą į savo mitybą, bent didžiąją laiko dalį. Dietiniai cholesterolio, taip pat bus padidinti savo cholesterolio kiekį kraujyje.

Dietiniai cholesterolio randama tik gyvūninės kilmės produktams, ne daržovės. Maisto produktai, sumažinti, jei jūsų cholesterolio lygis yra per didelis, yra kiaušinių tryniai, ir dauguma mėsos produktai. Taigi pabandykite laikytis ne riebalų mėsos, daržovės, vaisiai, ir grūdai, ir-čia gerų naujienų turi vyno taure kartais.

Širdis ir tinkama mityba

Alkoholis buvo įrodyta, kad padidinti DTL cholesterolio kiekį geras cholesterolis be šalutinių poveikių, kai naudojamas saikingai. Pratimas Geras pratimas programa yra svarbi sveikos gyvensenos, vienas, kad gali būti jums vadovaujantį ilgai ir patenkinti gyvenimu.

Įrodyta, kad reguliariai sportuoti ir kilimui papildomų riebalų gali sumažinti MTL cholesterolio kiekį blogas natūra ir padidinti DTL cholesterolio lygį gera natūra.

Taip pat bus sumažinti savo riziką susirgti diabetu ir sumažinti savo kraujo spaudimą. Tai gana geras grąža gana mažas laiko investicijų!

sočiųjų riebalų širdies sveikata

Ką mes rekomenduojame, kad jūs pasitarkite su gydytoju prieš pradedant bet kokį pratimų programą. Kai gausite OK, pradėti bet pratimų tipą, kuris yra geras savo širdį, pavyzdžiui, pėsčiųjų plaukimo, dviračių, tenisas, Bėgimas.

Tai yra tai, kas vadinama aerobinius pratimus, o ne su anaerobiniu pratimai, pavyzdžiui, kėlimo sunkiojo svorio.

sočiųjų riebalų širdies sveikata

Jūsų tikslas turėtų būti padidinti savo kvėpavimo ir širdies susitraukimų dažnis maždaug 20 į 30 protokolas, trijų iki penkių kartų per savaitę. Būtinai sušilti ir tinkamai ištempti, taip pat. Sočiųjų riebalų širdies sveikata jūs kada nors jausti kvapą ar pernelyg pavargęs, arba jeigu atsiranda krūtinės skausmas, apsvaigimas, arba šaltas prakaitas, sustabdyti sportuoti ir kreiptis į gydytoją. Papildoma skaitymas.